Aween Stiiga
5 posters
Sivu 1 / 1
Aween Stiiga
Terve! Allun innoittamana (käskevänä) ajattelin tehdä pienen esittelyn omasta stigasta:
Elikkä. Nykyinen kelkka on parissakin eri kokoonpanossa nähty näiden parin stigailu vuoden aikana, nykyinen on ainakin omasta mielestä parhain.
Kelkkaan olen: hitsannut fillarin etuosan
tehnyt jaloille "piikit" pitoa antamaan (ei kuvassa)
muokannut pyörän keulan sopivaksi
tehnyt penkin
käyristänyt sukset
maalannut rungon ja joitakin pikkuosia (nyk. violetti)
Elikkä. Nykyinen kelkka on parissakin eri kokoonpanossa nähty näiden parin stigailu vuoden aikana, nykyinen on ainakin omasta mielestä parhain.
Kelkkaan olen: hitsannut fillarin etuosan
tehnyt jaloille "piikit" pitoa antamaan (ei kuvassa)
muokannut pyörän keulan sopivaksi
tehnyt penkin
käyristänyt sukset
maalannut rungon ja joitakin pikkuosia (nyk. violetti)
Awee- Suksensärkijä
- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 27
Vs: Aween Stiiga
Et oo käyristäny etusuksea? Mutta nyt kuitenkin on pakko sanoa että kyllä tämä stiiga on vielä hienompi kuin allun stiiga, jokin vaan näyttää paremmalta en tiedä? Toi penkkin näyttää vähän turhan kapealta ja ohuelta.
Ultimate- Tosikelkkailia
- Viestien lukumäärä : 160
Coke kaikkea ei näy kuvassa, nykyisin on etusuksi taitettu. Ja penkki taitaa olla menossa vaihtoon, kärsi niin suuria vahinkoja toissapäiväisissä sessareissa. Ja hieno on kyllä stiiga
Allu- Stemminväsääjä
- Viestien lukumäärä : 114
Komee! Noi värit sopii tosi hyvin yhteen .
Unknown GT- Kotikunnan kelkkahullu
- Viestien lukumäärä : 343
Iha hieno on mites oot suunitellu ja laittanu ton emoputkisysdeemin ? itekki pitäs väsätä jotain tollasta, koska olisi ylimääräne bmx runko ja en enää meinaa ''mahtua'' stiigan kyytiin.
Kuukkelik- Kotipihankelkkapelle
- Viestien lukumäärä : 74
Runkohan on ihan vain hitsattu tuohon kiinni (vähän rälläkkää näytetty stiigalle). Luulen vähän että bmx:än runko ei ole kovin helposti hitsattavaa... (cromoa taitaa olla)
Awee- Suksensärkijä
Awee on jossain määrin väärässä. Ainakin dirtti pyörissä, halvoissa malleissa, on esimerkiksi toptube ja chainstay cr-mo:ta ja loput perus mustaa rautaa eli ne voi hitsata yhteen, mutta älä odota liikoja homma voi mennä kyllä ihan päin honkia, eli jonkin verran täytyy hitsaus taitoa löytyä että saa sen hitsauksen onnistumaan. Tuolla tuunaus osiossa näkyy ainakin ohjeita miten itse kiinnittäisin tuon bmx emoputken.
Allu- Stemminväsääjä
- Viestien lukumäärä : 114
Näin se taitaa olla... Eipä tullu heti mieleen. mummiska palasiks sittenAwee kirjoitti:Runkohan on ihan vain hitsattu tuohon kiinni (vähän rälläkkää näytetty stiigalle). Luulen vähän että bmx:än runko ei ole kovin helposti hitsattavaa... (cromoa taitaa olla)
Kuukkelik- Kotipihankelkkapelle
- Viestien lukumäärä : 74
Tänään tein uuden penkin (nyt on muhkee) ja laiton minimx:än tangon kokeeksi kiinni.
Awee- Suksensärkijä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa